Translate

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Σ' ΑΓΑΠΩ


θελω να πω ενα σ'αγαπω σημερα και να γεμισει η καρδια μου...
να ξεχυλισει απο αγαπη...
να σβησω ολα τα μαυρα αυτου του κοσμου
και σε λειβαδια σαν μικρο παιδι να τρεχω...
να μην νοιαζομαι για τιποτα γιατι ολα εμπεριεχουν της αγαπης  τη μαγικη χρυσοσκονη
θελω να πω ενα σ'αγαπω σημερα που θα μεταμορφωσει τη μερα μου
θα σβησει ολες τις σκιες του παρελθοντος
θα αναψει ολα τα κερια που μενουν σβηστα και περιμενουν
θελω να πω ενα σ'αγαπω σημερα και να λιωνει η καρδια μου
καθως ανοιγει και δεχεται το θειο δωρο
θελω να πω ενα σ'αγαπω σημερα σε σενα
κιαν εσυ δεν το λαβεις θα το κρατησω για μενα
αρκει που θα πλημμυρισει την καρδια μου
αρκει που εισουν η εμπνευση μου για να το πω
αρκει που υπαρχεις και ζεις κι ας εισαι μακρυα μου
θελω να σου πω ενα σ'αγαπω σημερα γιατι μου κανει καλο
με θεραπευει απ'οσα αρνητικα γυρω μου υπαρχουν
θελω να πω ενα σ'αγαπω σημερα και ειναι τοσο μεγαλο
που δεν κλεινει αυτο το γραμμα και δεν το χωραει
θελω να νιωσω την αγαπη σημερα τοσο βαθεια μεσα μου
τοσο ολοκληρωτικα που θα με συνεπαρει
θελω να νιωσω να υπαρχω και να ζω
στην ελευθερια που μου χαριζει
στην απεραντοσυνη που με ταξιδευει
στην μαγεια της υπαρξης και της ζωης
γιατι σ'αγαπαω στο ειπα?








































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου