Translate

Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012

Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ


Θλιβερη η Οδυσσεια του Ομηρου κατα Ρομπ Γουιλσον στο Εθνικο θεατρο ...εντυπωσιακη ναι μεν..κενη περιεχομενου δε...το νεο ειναι οτι ...
ο Οδυσσεας και ολοι οι συντελεστες εγιναν ρομποτ ....νεκροζωντανοι ανθρωποι ...με μηχανικη κινηση τοσο ακ
ριβη που εντυπωσιαζει και σε καθηλωνει συνοδεια των ηχων που θυμιζει στρατιωτικα παραγγελματα και τον τειρεσια σε ρολο ζομπι να πινει ζεστο αιμα ...
τους ολυμπιους θεους ζωακια που περιφερονται χαρουμενα στο δασος ...με την Αθηνα και τον Δια ως νεκροζωντανοι χλιδατοι καρακιτς ανθρωποι να συμπληρωνουν το θεατρο σκιων ...γιατι περι αυτου προκειται...
Θα μπορουσε ανετα να χαρακτηριστει παιδικο...μα ταυτοχρονα εξαιρετικα επικινδυνο μια και η φαντασια εξαντλειται στον ψυχρο φωτισμο, στην μηχανικη κινηση , στον δυναμικο ηχο , κρατωντας τις αισθησεις σε εγρηγορση και την σκεψη σε υπνωση...
το εξαιρετικο οπτικο κατασκευασμα του γιγαντα πολυμηφου εμενα με παρεπεμψε στο big brother (μη πω και τιποτα χειροτερο) ...
με συναισθηματα ανυπαρκτα φευγεις μ'ενα μεγαλο κενο μεσα σου...
ενα θρυλικο επος καταποντιζεται στο εθνικο θεατρο...και ξοδευτηκαν γιαυτο 650000 e τυχαιο? δεν νομιζω...
Η χρονικη στιγμη που επελεξαν ν'ανεβει αυτο το εργο στην αθηνα σε παγκοσμια πρεμιερα σιγουρα δεν ειναι μια αφελης κινηση αλλα μια στρατηγικη κινηση...
Εντυπωση δε μου εκανε οτι ψαχνοντας στο διαδυκτιο για κριτικες και αντιδρασεις απο τον καλλιτεχνικο χωρο..μονο μια κριτικη κατα βρηκα και μια κριτικη υπερ...
Σιγη ιχθυος στο καλλιτεχνικο στερεωμα της χωρας...παραδομενοι μοιαζουν οι καλλιτεχνες στην κυριαρχια της παγκοσμιας ταξης πραγματων που επελεξαν οχι τυχαια να γινει η παγκοσμια πρεμιερα αυτης της οδυσσειας στην Αθηνα..και μακαρι να βγω ψευτρα και λαθος...και οχι κασσανδρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου